Utmaning!

Blev utmanan från min amigo Rebecka. 
 
 
1. Vilket sminkmärke använder du dig oftast av?
Hm... lite svårt att säga haha eftersom jag ändvänder olika men maybelline är det märket jag andvänder mest eller iallafall har mest smink i Hahha
2. Hur ofta går du utan smink?
inte så ofta men ändå ofta haha.
 
3. Vad är viktigast enligt dig, när det gäller smink? Foundation, ögonbryn, mascara osv.
Bas,Puder,Blusher eyliner,macara och ögonbryn. 
4. Om du bara fick använda 3 skönhetsprodukter i resten av ditt liv, vilka hade det varit?
Bas,Puder,Eyeliner.
5. Läser du några sminkbloggar? Vilka?
Läser en ni kan läsa den HÄR
6. Hur gammal var du när du började sminka dig?
Jag fick min första ögonskugga när jag var 13 sen när jag var 15år började jag sminka mig ordenkligt eller haha jag sminkade mig som en panda men fortfarande hahahah 
7. Bästa skönhetstipset? (du får inte svara sömn eller mycket vatten eller leende, hehe)
smörj in ditt anskite efter du har tvättat bort sminket. på så sätt så får du inte så många finnar och det kommer att löna sig i framtiden. och tvätta alltid bort sminket! för annars kommer du se ut som ett russin.
8. Bästa smink-/skönhetsköpet du gjort? Varför?
Måste nog säga mitt fantasy makeup från brutricks 
9. Sämsta smink-/skönhetsköpet du gjort? Varför?
någon dålig macara som jag köpte på h&m 
10. Hur mycket (i kr) lägger du på smink varje månad?
för mycket hahahahhaa 
11. Bild på hur du sminkar dig till vardags?
 inte bästa bilden men men hahahaha.