The Moustache Squad!!

 
 
Hello! för ett tag sedan så fick jag en förfrågan om jag ville vara med i ett Blogg Crew och the Moustache Squad starades här nedanför kan ni läsa om mitt blogg crew.
 
 
Rebecka är en tjej som bloggar mycket om foto och smink (som jag) hon lägger även ner jävligt mycket tid på sin blogg och design och det är lätt värt att kolla in hennes blogg då den är AWSOME!
 
Maja är en tjej som Älskar att lyssna på musik ger massa underbara tips och ofc älskar att fota hon har mycket energi och är en helt härlig person. att klicka sin in på hennes blogg rekomederas the girl is AWSOME
Sandra is the crazy one i vårt crew (om man inte räknar med mig haha) hon har hur mycket energi som helst lägger ner all sin själ på fotografering och har en jäkla rolig humor. hon är en person som gör en glad. om du vill vara glad well klicka dig in på hennes blogg becuse she is AWSOME
 
 
 
 
1
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Åhnej vilken hemsk bild haha ... men tack för det fina inlägget! <3

Svar: nejdå den är ju jättefin c:
Emma Unicorn