Mina Julklappar!

Jag fick jätte många julklappar igår och jag kunnde inte vara mer nöjd! 
 
Deessa är då inte alla julklappar haha men ska gå igenom dem! 
1: en awsm hoddie som har ett tryck med en katt med solglasögon det som är leopard det är så mjukt och mysigt. 
2: en jäätte fin kofta 
3: fick 2st Bulldog kuddar med Englas flagga (they are awsom!) 
4: baseball tröja med tryck 
5: batman baseball tröja
6: leggings 
7: starwars leggings 
8: bling bling mustach halsband + svarta vanliga leggings
9: tröja med katt tryck
10: baseball tröja
11: leggings
12: en jättefin tröja med långa armar.
13: baseball tröja
14: en halsduk som är cp fiiin
15: Jeffrey Campbells Big Lita!!!!!!!!! 
16: Nya Converse (woho)
17: presentkort på h&m 
18: Nicki m´s nya Parfyrm. 
sen på kudden finns det magneter med sexpistols och sen ett AWSM batman skal. 
fick även en hel winernugat (tradition) och ansiksmask,2st smink paletter. och en stor stroler som man lägger sminket i sen fick jag 2st böcker och lite nagellack. Jag är sååå nöjd med mina julklappar asså!!