Kaos!

Asså vilket jäkla kaos det var att fixa mitt nya hår,helt ärligt. först så missade vi bussen till södervärn sen så hittade vi inte bussen till svedala och det började hagla och snöa samt blåste värre än kom och hjälp mig. till slut kom vi fram och där snöade ännu mer. hon som gjorde mitt hår kattis hon hämtade upp oss med bil sen kom vi fram snackade lite gick igenom grejer osv sen började hon och då ofc STRÖMMAVBROTT!!! men sen kom strömmen tbx och sen till slut STRÖMAVBROTT IGEN sen kom strömmen tbx och sen STRÖMAVBROTT IGEN.
jag gjorde ju med kreatin och då behövs ström. hon fick reda på via E-on att strömmen kommer inte tillbacka förens runt 15:30 IMORGON. så vi åkte hem till mig och fixade det där ist. nu är det klart iallafall. 
För er som bor runt i skåne rekomenderar jag kattis STARKT hon är utbildas hos Rapunzel of Sweden och andvänder deras verktyg och hår. Hon är hur bra som helst och jag kommer att besöka henne igen. 
hos rapunzel kostar det allt mellan 2-6000kr att fixa sitt hår kattis tar 1800. jag är hur nöjd som helst mer nöjd än vad jag var med mina Microringar eftersom dem åkte av efter första veckan hon som gjorde microringarna gick inte iheller igenom vad som var bra och vad som inte var bra osv samt dem tog överpris till slut.. men jag rekomenderar Kattis STAKT!!
här är bild iallafall på håret.
 min hand såg jätteskum ut på bilden så kletade för i Photoshop. 
vill ni veta mer om kattis kan ni klicka er in HÄR