K-ON!

 
Heellooo!!!! 
har inte uppdaterat så mycket idag då jag har typ fastnat för en Anime haha K-on! handlar om 3st tjejer som letar efter en 4:de medlem som kan vara med i deras klubb som man har i usa,japan osv i skolan (som teater klubbel,jass klubben,katt klubben) hittar dem inte en 4:de medlem så kommer klubben stängas ner. i sista secunden så går en av dem med i klubben! och dem startar ett band. efter ett år så sätter dem ut lappar och kontserter för dem som vill vara med i deras klubb haha och dem får en till medlem! asså jag suger på det här med att förklara saker DEN ÄR BRA PUNKT! ska sen kolla shugo chara när jag gick i lågstadiumet eller ja det innan gymnasium hahaha så började jag kolla på shugo chara men kom aldrig så långt hade ju inte en egen dator! då! så kmr nörda mig heeela källen lååång!!