Helloo!!

Hello tänkte kolla in litta i bloggen och uppdatera haha, så den inte står helt tum hade några inlägg jag skulle göra igår men efter inlägget jag skrev så kollade jag litta Himym Och typ jag somnade vaknade runt vid 17 sen gick jag och la mig igen haha. så sov hela dagen i prencip och hela natten också sen vaknade jag runt vid 11 imorse. har idag varit och handlat julklappar till hela familjen och till katterna också, kollade i en butik här i malmö som säljer jeffrey campbells önskar mig ett par JC Big litas dem kostar 850kr på den butiken som jag kollade i hur jävla billigt är inte det! jag var såååååå sugen att köpa dem haha men gjorde inte det utan jag köpte en batman plånbok ist. så satans awsm det plånboken är. *--* bild kommer upp. anyway vad har ni gjort idag? 
 
 
2
sannie - fashion designer i London

Jag har brist på inspiration.. vilken kändis tycker du jag ska rita härnäst? ^_____^

Svar: Hm... Tycker du kan rita barney stinson 😎
Emma Unicorn

Jessy

Va med och tävla om att bli VECKANS BLOGG vetja, kram! :D