Woop!

 
 
Helloo!!! är Död,igår var AWSM men jag skulle ta bussen kl 0:27 och lixom den kom ALDRIG så jag sms:a Pappa med de sista batteriet jag hade,sen la jag mej ner på Hållplatsen och gissa vad jo jag somnade HAHA 
så jag vaknar till av att Min Syster sitter i bilen rullat ner fönstret och bah kallar på mig däckade igen i bilen sen däckade jag nästan på Leah när jag kom hem (A). 
Har kollar Viaplay & Netflix heela dagen är det inte Gossip Girl är det This is England! haha.
har även kollat in Collage idag det står mellan Australien eller Spanien just nu,det är där dem har min utbildning jag vill gå. 
3
Carro - en emo/scene bloggerska

Haha knas, inte lätt att däcka :P Awesome att du ska på collage, vad är det för utbildning? :)
Sv; Haha awesome, går du ofta till Emporia eftersom du bor så nära? :P Kramisar Carro

Svar: har svarat i ett inlägg om utbildningen jag går inte så ofta på emporia som man kan tro.
brukar mest köpa mat på ica eller willys.
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha okii, ja, jag brukar fylla i mina ögonbryn när jag ska någonstans då de oftast ser förjävliga ut xD Kramisar Carro

Linnéa Alpsten

Så snyggt hår :D