Svar På Kommentar!

 
Q: "Hahah knas, inte lätt att däcka :P Awrsome att du ska på Collage, vad är det för Utbildning? :)"
 
Svar: 
Hejsan!
Jag kommer att Flytta till Australien och studera på whitehouse institute of design. 
jag kommer att studera Stylist men självaste kursen heter Styling & Creative Direction. 
vilket betyder att jag kommer studera mer än just bara Stylist/Make up. 
tänkte också skriva även om det inte är svaret på kommentaren att jag kommer flytta och studera utomlands för att jag vill bo utomlands och Jobba utomlands (Australien eller USA) för att det är större chans att faktiskt få jobb inom det yrket jag vill jobba med.
 
 
// Cookie
2
Carro - en emo/scene bloggerska

Tack för svaret, tror det kommer bli super! Lycka till :D
Planerar själv att plugga vidare utomlands efter studenten, för att få ett jobb inom spelindustrin är man nästintill tvungen att bege sig ut i världen så tycker du gör ett bra val! :D Kramisar Carro

Svar: haha awsm!
Cookielicious

frida

åh, vad roligt och spännande! :)

Svar: jupp :)
Cookielicious