NU KÖR VI!

 
Tja! 
Medans ni läser detta så håller jag på att fixa mig för att sen åka iväg in till stan där det är Malmöfestivalen
idag spelar min polares band på unga scenen dem heter Lungt Liv så vill nu ha en awsm time kom till unga scenen kl 20:00 den ligger vid kanalen där alla katter är haha. ni kan också då träffa mig.
ska dit med min amigo my other half le Nathalie her self fina bilder från Polen va 
den 1:a är sista dagen med sockervadd den 2:a är vi nog jävligt fulla på eller så ja jag vet inte jag minns inte.
joo den är nog från när vi var utanför gdansk och jo vi var nog packade redan då haha.
jag kommer inte uppdatera mer idag vad jag vet men vi kan ju se! haha.
1
Carro - en emo/scene bloggerska

Missar tyvärr partyt i år, älskar Malmö festivalen men har ingen tid att dra dit på :(
Sv; Awesome! Haha ja, tycker du kan dra till Japan- och korea marknaden jag skrev om på min blogg, så kan vi träffas där ^^ Kramisar Carro

Svar: När var den då? haha :)
Cookielicious