LYCKA TILL M A X FINELY!!!

 
Idag fick vi veta att vi har fått femman vi kollade på i Måndags OMG jag är så JÄVLA GLAD!! 
jag bor just nu på ett ställe som är värre än rosengård, folk pundar,folk skriker saker bara för man är alternativ och dem står utanför ens balkong tills man går ut så dem ska hålla på det finns barn hela tiden som skriker när man ska sova när man jobbat natt eller ja bara jobbat asså vi ska bo i Limhamn mamma är ju uppvuxen där så vi kommer flytta "hem" asså jag är Glad!! och jag kmr sitta i vår nya lägenhet och sen starta tv:n och inviga hela lägenheten med "ON THE LAST SESON ON AMC THE WALKING DEAD!!!!!!" LYCKAN!!!
 
så nästa månad kommer vi att ha kaos i hela lägenheten så bloggen kmr stå tum asså jag ska göra lite inlägg men inte så många som jag brukar haha samt jag kommer få ett eget rum!!!! :DDD