Grattis!!

Grattis till min idenos,idepuss,idemos,idemuss,nutteman,älskling,nutteen och gud vet vad vilka namn jag har på denna katten men min älskling mitt allt fyller år idag! Grattiis!!<3
 
8
jessie

Hej, tack för din kommentar! :)
Jag håller faktiskt på med en ny blogg som är mer mig och jag har massa att berätta om. Den kommer snart upp på frostypink.blogg.se. Så läs gärna då! ;)

Kramz <3 /jessie

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Aww vilken sötnos, grattis till din kisse ^^

Svar: taaack!! ellerhur!
Cookielicious

Joss

sv; Tack är såå gott :D

Åj vilken söt kissemiss!

Svar: ellerhur älskar tacos! ellerhur!!! :D
Cookielicious

vanja

sv: tack

Annika

Grattis :) Liknar min katt Putte och dom är lika gamla :D

Svar: Haha aww nu gillar jag din katt mer"!!taack!!! :D
Cookielicious

Madeleine

åå grattis till kissen

Svar: Taack!! :D
Cookielicious

Friskey

Så söt! :)

Manon

Katter måste vara det bästa som finns. Jävligt söt, gratulationer till honom!

Svar: ellerhur! haha aww tack!
Cookielicious