...

Tänkte göra ett inlägg med mina appar och hur dem ser ut även en fin bild på min bakgrunds bild också som skärm bild när man låser luren har jag en festlig bild på mig och nathalie! helt awsm ju!
idag har jag packat även om jag inte mått så bra,och kommer fortsätta med det så ni kan ju beräkna att bloggen
kommer vara låg den senaste tiden då jag ska packa saker sotera saker och slänga saker också
min blogg vill jag ha tid med men just nu känner jag att flytta blir 1:a på listan
ska även lämna in datorn igen och min kamera är ner packad så inte förens i oktober kan jag börja ta fina foton igen den 1:a oktober är lägenheten officielt vår det är 5veckor tills dess inte lång tid alls
och eftersom vi har 2st lägenheter och gå igenom (pappas också som han har när jag bodde där dvs) och hela den lägenheten är FYLLD med möbler och saker även min dubbelsäng som jag ska få tbx <3 
så får ni helt enkelt acceptera att bloggen blir lidande just nu
MEN när jag flyttat så kommer jag vara på topp bloggen kommer vara på topp och jag tänkte även
Göra en video på nya lägenheten & inte mins MITT eget rum!!
så håll ut pussgurkor så går tiden snabbare.