Ta det ej på fel sätt

Ta detta INTE på fel sätt,och jag glömmde att tilläga att jag inte direkt är någon ängel när det gäller just den texten iheller,men det jag börjar "störa" mig på är att nästan alla har samma design/header antigen har dem ett collage med sig i mittlen och stuff runt om kring eller så har dem ett collage med bara sig själv på asså olika bilder,jag tycker att man kan tänka utanför the box och göra något mer kreatift lixsom,(fiskmåsar gapar utanför DET ÄR VÅÅÅÅR) iallafall det är just det jag blir lite ireterad över,man får lixsom inte någon insperation direkt om man ska göra om sin design exempelvis,börja kännas som att alla alternativa bloggar har samma mönster i design. på tal om design så ska jag fixa min V-bild ska ha den bilden tror jag men ja vi får se haha. den känns liite liten. nu ska jag kolla på en dokomentär och sen sova. för sally tittar onskefullt på mig precis som "GÅ IN OCH LÄGG DIG FFS SÅ JAG KAN LÄGGA MIG PÅ DIN BRÖSTKORG BECUSE BOOBS OCH SÅ JAG KAN SOVA + PUSSA PÅ DIG LITE" haha aww katter<3