Kisse

Hello idag kommer jag göra mycket lixsom så ja uppdateringen kan vara låg. hehe
2
Carro - en emo/scene bloggerska

Tänkte tipsa dig om att inte försöka centrera dina bilder genom centerverktyget där man skriver sitt inlägg eftersom dina bilder tyvärr inte alltid syns om du gör det med denna design. Centrera texten, men låt bilderna vara som dom är eller redigera dom i t.ex. gimp eller liknande för att de ska fylla inläggsrutan :) Kramisar Carro

Svar: jag andvänder mig av just det verktyget då jag sätter bilderna i center jag låter också bilderna vara lägger till text gör jag på bilderna så ja. tack för tipset iallafall :D
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Ja, men jag menar bara att du inte ska centrera bilderna i bloggen med det verktyget eftersom dom inte syns då :P Kramisar Carro

Svar: jahaaaa haha
Cookielicious