Jag blir så jävla förbannad!!!

Hejsan detta inlägget kommer jag tala ut ordenkligt vad jag tkr om blogvärlden haters gonna hate i dont care.
OBS!! starka ord! 
 
Så då börjar man då HUR I HELVETE TÄNKER DESSA JÄVLA FUCKING BLOGGARE IGENKLIGEN?
vissa skriver "fitta" till sina läsare SINA LÄSARE NI LÄSTE RÄTT
Andra försöker provisera fram bråk och andra gör helt jävla fel i sin karriär.
asså helt ärligt detta gör mig bara pisst off helt jävla pisst off 
hur i helvete kan man säga till en läsare "amen jävla fitta?"
eller "väx up och få hår på fittan innan du talar vid något sådant?"
hur i helvete tänker alla dessa jävla bimbos!!!!
JAAA ni är kännda JAAAA ni har botox värre än vad detox i Rupaul drag race har JA ni är "kända" JA ni har pengar,lixsom se my care face? NO becuse i dont have one!
sluta upp med alla jävla 1års farsonerna mot spc era läsare som faktiskt har hjälpt er att bli kännda
utan läsarna så är ni ingeting asså ingenting!!!
era läsare & ni går i hand i hadsken
ni är som gröt och sylt ffs.
det gör ihop och ska höra ihop.
ni tror ni är så jävla bra bara för att ni är kännda och har över 34k läsare eller 45k på instagram.
vissa bloggare har faktiskt vett i huvodet *host foki host *
helt jävla ärligt get a grip of your self!! fan ni är mer patetiska än vad någon annan jävla bebis är!
så fort bloggare har haft lite starstruck så börjar dem en en kaxig attityd och "eh jag är bästi i välden" 
och snälla hjälp mig vinna så jag kan vinna och inte ni hahahaahah...... the fuck?
kom till världen ist för att leva på någon jävla uppstoppad planet.

detox drag race.

5
elin

typ i love you för det här inlägget.

fast hatar det där med scandalbeuties mer.. :-(

Svar: vad i helvete är det för jävla porr site igenkligen....
Cookielicious

elin

Haha alltså bra fråga.. :( Min gamla klasskompis blev erbjuden att börja blogga där, för hon har ganska stora tuttar å är 16-17 år haha :( och dom är äkta. Men fan hon är inte ens 18, hur kan dom erbjuda henne det?!

Svar: jo men då ska ju jag också börja blogga där pga mina boobies.sånna sidor tkr jag inte om tänk om ens mamma eller mormor ska kolla upp sin dotter/barnbarn´s blogg asså så kommer man in till en liknande porrsida och så tänker man lixsom "varför är jag här inne D:" jag tkr dem borde verkligen göra om sin sida totalt.
Cookielicious

eviz

sv: hahahaha jasså ;) där ser man ! snygg du är då ;) nej men jag tycker facebook har gått alldeles överstyr nu haha :/ lite tråkigt faktiskt :/

mjo, tycker bara om vissa storbloggare och jag hatar skvallersidorna nu, för man märker att de är små 12 åringar som driver den då dem inte alltid har rätt fakta och sedan skriver en masssa stavfel och lägger inte ner energi i sina inlägg haha har skrivit om detta innan!

Svar: haha nu vet jag ej om du menar att jag är snygg haha xDjo men precis the fuck is that D:
Cookielicious

Pam-RandompiecesofaMind

Håller med!..=)

Svar:asså,du får ha den åsikten om du vill!!..men jag är uppvuxen med all sorts musik,jag lyssnar på låtar som jag tycker är bra!..jag lyssnar på artister/grupper som JAG tycker är bra!..inte så svårt om man älskar musik^^..jag lyssnar på allt från värsta screamo till dansband,bara för att man har en viss klädstil eller attityd så betyder inte det att man måste hålla sig till EN musikstil..finns liksom ingen lag mot det o skulle det göra det så skulle jag vara den första att bryta den!..kom igen,en bra låt är en bra låt,don't deny it!...:)Jag älskar mina artister..

Svar: Jodå det håller jag med dig om,är själv uppväxt med all sorts musik mamma och pappa spelade exempel metalica,iron maiden och ozzy till mig när jag var spädbarn och skulle sova,och så är mina päron med musikstil dvs mormor och farfar spelade mycket elvis och dansband där utav hatar jag dansband nu haha en gång åkte vi igenom tyskland och farfar spelade bara dansband that was the pain in my life....dock så har jag den dära dräggiga/punkiga stilen men jag lyssnar mest på reagge mycket reagge lyssnar på all punk också och allt där i mellan. jag förstår dig vissa låtar på radion tkr jag är bra men detta betyder inte att jag är värsta nörden i dunka dunka musiken. haha :)
Cookielicious

eviz

klart jag tycker :DDD du är snygg som dig och som facebook gubben :D

Svar: AMEN ÅH<3
Cookielicious