HJÄLP!!!

När jag får min lön tänkte jag köpa denna bodyn på bild jag har tankar att köpa Runwaydreamz shorts också.
men har svårt att välja vilka så jag tänkte se vad ni tkr vilka shorts skulle ni valt? till bodyn exempel och allmänt.
7
Robyn

Dom svarta! Utan tvekan! Vart har du hittat shortsen? :-d
Besök gärna min blogg, verkar som om du och jag har ganska mycket gemensamt när det gäller stil osv! :love:

Robyn

Nu vart det fel, rowsa.detvote.se ska det vara, haha! Kram på dig! :-P

Svar: haha jag kommer inte in på den bloggen D:
Cookielicious

Elias

Jag tycker att du borde köra på dem svarta, men dem andra är ju också skitsnygga, men jag tycker att du borde köra på dem svarta!

Svar: ellerhur svårt att make my mindejag tänkte också på voldemort (ja shortsen heter voldemort) XD
dem skulle passat bäst till bodyn!
Cookielicious

Klaudia

cool design :love:

Svar: Thx! :D
Cookielicious

Ida

Hej, fin blogg! Jag tycker att du ska ta dom längst ner till höger dom svarta kan du hitta i en vanlig butik lite överallt å ta lite annorlunda! Kika gärna in på min blogg!

Svar: hej! tack! :Dhm..där sa du något ju! :D
Cookielicious

Pam-RandompiecesofaMind

de svarta eller röda=)...

Anna Pettersson

åh vilka snygga! kan verkligen inte bestämma vilka jag skulle vilja ha mest ;)
VAr gärna med i veckans blogg tävling och få chansen att visas för mina ca 300 läsare per dag :)

Svar: ellerhur!ska kolla :D
Cookielicious