5 saker

1: Jag snusar (A)
2: nathalie är med på bilden men det är ikke en sak igenkligen
3: jag ska på Peace and love och Siesta festivalerna
4: älskar polen
5: är en festival nörd in i benen.
6: jag är kräsen i killar och mat,på så sätt så känner jag ej ett sug när jag ska gå ner i vikt och träna,samt detta med att vara kräsen på killar är bara ett bevis på att jag kmr dö ensam med 20katter.
(körde en exra pga 2:an)
3
Brander

Vad lika våra designer va haha :) vad gillar du med polen? Jag är halvpolsk :)

Hanna

Snus är najs, Siesta är najs. Du verkar najs :)
Tagga Siesta, woop woop !

Svar: snus är verkligen nice siesta också!
åh ja! woop woop!
kanske stöter på varandra? :D
du verkar svin nice själv!
Cookielicious

Brander

Sv; jaha vad roligt :) jag älskar också polen! Blir lite sur när alla typ "vadå har dom affärer i polen?" Ööh jaa, det är inte så ruttet som alla verkar tro! Jag va där för några veckor sen senast :) du kan ju titta i min kategori "resor"

Svar: haha ne tyvärr vill kolla men kan ej blir dyster då haha saknar polen :Cmin bästi åker nu i helgen över och han kommer köpa Reds till mig åh happy day!<3 XD

ellrhur asså vad är grejen dem har svinsnygga kläder också ju!
Cookielicious